pátek 16. listopadu 2012

Oholení


taky se mi stalo:
nestihnu jet z práce domů a pak zpět do společnosti
potřebuji se nechat ostříhat
ale chtěl jsem jet domů a oholit se
je to příležitost ukojit starou zvědavost:
jaké to je nechat se oholit u holiče?
objednám holbu: a pak bych chtěl oholit.
jako oholit hlavu?
ne, jako ohlit. krk. břitvou.
aha.
děláte to, ne?
-pohled..


no jestli to nemáte v nabídce tak ne, nevadí
(a ano už tady se nabízí srovnání s objednávkou u prostituky - no jestli to neděláte, tak nevadí..)
ne, děláme.
fajn
..stříhání proběhne v pořádku
a pak dojde na holení
nandá žiletku do rukojeti
rozdělá štetkou pěnu
namydlí mně obličej
a jde do mě
celou proceduru dbám na to, aby se naše oči nesetkaly
během tohoto extrémně intimního aktu
všelijak legračně kroutím obličej a různě napínám svaly, abych napjal kůži a vše šlo hladčeji
neřeknu ani b
jezdí hrubě, odhodlaně, břitvou bez ohledu na směr růstu vousů
chápu, že to možná nikomu už dlouho nedělala
mlčím
krk nebolí, ale vím že bude rudý jako krocaní vole
na konec si nechá horní ret, místo, kde jsem si měl nechat knír
zavřu oči
při prvním náznaku bolesti víčka sevřu pevněji
trvá to dál, nakonec bolestí i uroním slzičku
je to nečakané vyrcholení
skutečný anti-orgasmus
této anti-soulože
cizí žena vám jezdí po namydleném obličeji super ostrou čepelkou.
příště chlapa, nebo radši sám

1 komentář:

  1. mala reklama k tematu, misto, kde se holi britvou: http://www.thomasbarbershop.cz/

    OdpovědětVymazat