čtvrtek 10. června 2010

Klub Vagín na Národní třídě / Městská hromadná doba

Marginality týdne:

Lidi, co odebírají blog Františka Fuky, aby pod každý nový příspěvek napsali, že FF je negramotný primitiv.
"Samozřejmě jsme nemohli opominout aktivní cestovatele, kteří rádi objíždějí krajinu na kole, aniž by toužili za každou cenu po vrcholných sportovních výkonech." brožura lidových novin pro vnitřní turismus
Lidé věnující se pettingu na koupališti Petynka.
Tak už tě pustili.
Zatčen v operaci s krycím názvem Pink haus. (vietnamská heroinová večerka)
"Kurz je v blízkosti centra (budete ale řešit problém s parkováním)"  - recenze na kurz vaření - samozřejmě Centrum je nedostupná pevnost, vhodná pouze pro zábavu turistů, kdyby to mělo být jinak, byla by Praha 1 zabezpečena sítí parkovacích domů. 
Podzemní železniční stanice - jak vzrušující. Železniční stanice, ale v podzemí, jako někde na Západě (nebo jak říkají opravdoví pamětníci: jako někde Venku). Tam venku . .






Imitátor Václav Faltus vtip moc neocenil. "Bavit se o válce s Poláky je nesmysl, ..rád se s nimi bavím třeba i v kupé vlaků a líbí se mi, že mají smysl pro náš humor," řekl.
Umělci - kdybych byl schopen /kdyby to bylo tak jednoduchý/ formulovat věci, který mě zneklidňujou, nebo naopak těší, tak jednoduše jak to dělají současní a nejmodernější umělci. - eh - končí to jako zvolání, nevadí
Když mě chce teolog urazit řekne mi, že jsem typický Čech (asi jsem a ještě k tomu obyčejný člověk).
Množí se případy opilců, kteří se v noci nebo nad ránem rozhodnou odcestovat železnicí do Německa, už jsem slyšel o druhém takovém za poslední dva týdny.


3 komentáře:

  1. hm, fb tenhle druh informací hezky agreguje (do německa klidně, spíš nechápu, kdo jde dobrovolně v noci na hlavní nádraží)

    OdpovědětVymazat
  2. Např. lidé, kteří mají (měli) ingold a mohou se tam zavřít do superclass čekárny pro nadlidi, asi proto, že nestrpí nocovat doma. Znám i lidi, co jedou z Prahy vlakem do Suchdola nad Odrou, aby tam ve 2 ráno vystoupili a za půlhodinku jeli nazpět do Prahy vlakem v protisměru. asi proto, že nestrpí nocovat tam, kde dříve bývalo doma.

    OdpovědětVymazat