pondělí 18. října 2010

Povolební odpoledne / Šroubovanost

Bratr zcela náhodně k našim vrátkům, kde na něj čekám, abychom spolu vyrazili volit, až přijde se svou dívkou z nádraží, přivádí kromě svojí dívky, která v Hostivici nevolí, také dívku ze sporáku(tak se jmenuje) s tím, že s námi jde odvolit, překvapuje mě, že dzs bydlí dokonce ve stejném volebním okrsku, odvolíme a DZS se nechá pozvat k nám domů.
Jako nápoj volí lahvové pivo, všichni její volbu kopírujeme, já, můj bratr, bratrova dívka a dzs sedíme v kuchyni a pijeme lahváče. Matka odjíždí na jakousi šumavskou chatu, bratr odchází s dívkou do svého “boudoiru” v prvním patře, prý cosi počítat, nebo vyměřovat.
Zůstáváme sedět v kuchyni s dívkou ze sporáku a s mým otcem, který se v kuchyni celou dobu od příchodu dzs ochomítal, ve snaze působit jako pozorný hostitel, i když - možná se jen nudil. Konverzace plyne v lehkém tónu, dzs si nechá otevřít dalšího lahváče, pak jí otec nabízí kávu, pak já dělám čaj a otevírám láhev růžového vína.
Navrhnu dzs, abychom popíjeli u sledování volebního studia. Já, můj otec a dívka ze sporáku se přesouváme do jídelně-obývacího prostoru, bavíme se pijeme, komentujeme zlatý zub jednoho ze zpravodajů a Moravcův uzel na kravatě. Já, můj otec a dívka ze sporáku spolu strávíme celé sobotní deštivé odpoledne. Každý má svůj důvod, tím jsem si jist.

Žádné komentáře:

Okomentovat