středa 12. prosince 2012

Vyhrožování. /starší záznam

Hrozila mi výpovědí a třeštila u toho oči. Třeštila očima. Kulila oči a nafukovala tváře. A možná i mírně přišpulovala rty. Nafouklost - fyzignomie nafouklosti, nafouknutosti - vypjatá situace nutí tělo pokračovat k extrému, zde: nafukovat se. K extrémnímu nafouknutí. Zduření.

Varování, rada, jakási "přátelská" pohružka. Nejsem schopen odpovědi - vysvětlovat, bránit se, hledat výmluvy?

Neduřím. Nenafukuji se. Vyfukuji se. Jsem splasklost sama. Pousměju se nad větou pronesenou s dětskou vážností: "Dej si pozor, kejve se pod tebou židle," řeknu jen: "Pohoda".

Ve firmě, která je parodií na firmu, nelze než vykonávat parodii práce. -lžu- práci nijak neparoduji - jsem svědomitý (vetšinou), často nevýkonný. Snažím se, ale vždycky mě nakonec něco nějak otráví nebo zradí.

Ovšem - nadsazený bonmot o parodii firmy lze rozšířit - i zákazníci takové firmy jsou parodií zákazníků. Ano, máme jen takové zákazníky jaké si zasloužíme. A naše služby v nich probouzejí jen to nejhorší.

-Přidej se k nám.
-Ale jak bych.. vždyť já jsem amatér..
(Samozřejmě čas ukáže, že nešlo vždy o profesionály.)


2 komentáře:

  1. t.č. parodicky zaměstnaný vk se mi vysmíval, že smrtelně vážně vstávám ve 12 a profesionálně chodim na pracák. ovšem jak ladně potom tančil!

    OdpovědětVymazat
  2. to zní pichlavě, co tvůj odlet a tvoje romance? a konečně znám někoho, kdo pracuje za barem a prozradí mi kolik se tím dá vydělat..což mě vždycky trápilo

    OdpovědětVymazat