pondělí 10. ledna 2011

Fleky a vlaky

Fleky a vlaky. /...ve vzdalenych guberniích/ teď/ teď tam nejsem / a teď/ teď tam jsem / teď si balím kufřík / a teď si vybaluji kufřík / teď myslím na fleky a vlaky / a teď zapomínám na fleky i vlaky, jsem v domě pro hosty a soustředím se na zítřejší operaci / teď jsem domluvil poslední technické podrobnosti / a teď/ teď už jsem na místě / teď si balím kufřík / a teď si vybaluji kufřík / teď myslím na fleky a vlaky / a teď zapomínám na fleky i vlaky, jsem v domě pro hosty a soustředím se před zítřejší operací gubernátora. .
a teď
ve svojí moderní vile na okraji nového hlavního města
stojím se sluchátkem v ruce a slibuji co nejdříve vyrazit.
a teď
jsem v hlavním městě vzdálené gubernie. tak vzdálené, že by stačilo půl dne cesty k tomu dostat se z města na hranice, nebo až za hranice říše. ale co by si kdo počal mimo území říše, nechráněn centrálními ani guberniálními úřady

2 komentáře:

  1. Hranice ovládání (Nikita Michalkov 1980, v hlavní roli Sergej Šakurov)

    OdpovědětVymazat
  2. buď, anebo Alphaville s jakýmkoliv českým hercem

    OdpovědětVymazat