neděle 12. září 2010

Literární příloha / Ušmírovaná cizí korespondence / Kdo pronajímá tento byt podivným cizincům?!

Náš milý pane předsedo,
přikládám kopii článku „Vlastníci bytů odpovídají za své nájemníky“, (Právo 14.8.2010), který mě zaujal. Totiž právě kolem tohoto víkedu 13./14.8. byl ve vedlejším bytě (Čáp) neobvyklý ruch. - Mezi našimi byty je zeď jen 1/2 cihly.

13.8. odpoledne velký ruch po schodišti, tahání zavazadel nahoru, mně neznámá řeč (muži). Pak velmi hlasitě pouštěná hudba, zvl. bubny, asi do 2o hod. Pak klid. Okolo půlnoci z pátku na sobotu mě vzbudil velký rámus na schodišti a před sousedním bytem a v něm. Trval asi půl hodiny.

Sobota 14.8. - V 8,20 jsem šla nakupovat. Dveře sousedního bytu byly dokořán podobně jako dveře z konce předsíně do pokoje, kde byla rozházená kupa peřin a několik spících lidí...

Vracela jsme se po 9,3o z nákupu. Před vchodem do našeho domu plno velkých zavazadel-kvalitní sořepinové kufry na kolečkách, batohy, tašky, vše velmi pečlivě zabalené. Domovní dveře dokořán a u nich mladík (cca 20/25) štíhlý, snědší, neevropský typ (Arab-sev.Afrika?), velmi dobře oblečený. Musel mi uvolnit vchod, abych se dostala domu. A tak jsem se ho všelijak ptala, u koho že byli. Po chvíli dohadování mi na prstech ukázal, že ve 3.patře. Ale to už se ozval „umírněný“ ruch na schodišti. Když jsem se zastavila před Vaším bytem, scházelo dolů několik dalších mladíků podobného typu, podobně oblečených a vlekli další kufry a batohy. Jeden z nich byl o něco starší, silnější a měl míň vlasů. Nepozdravili. Bylo jich celkem 6 – 7. Ale proč v bytě jen přespali a proč měli tolik kvalitních pečlivě upravených zavazadel? - Pak byl v domě klid.
17.20 – Opět za dveřmi ruch, odmykání bytu, ženské hlasy, bouchání. Asi po půl hodině se za dveřmi objevily 2 velké papírové tmavomodré tašky ZARA s použitým prádlem a velký plastový pytel na odpadky. Otevřela jsme dveře a ze sousedního bytu vycházela cca 4oletá upravená žena (odbarvená, rovněž „středomořský“ typ) a asi 12letý chlapec. Když mě uviděla, zarazila se, pozdravila francouzsky a šla s chlapcem dolů. V 2. patře se zastavila a někam volala mobilem. V bytě zůstaly 2 mladé ženy (cca 20), jedna s dlouhými černými vlasy a uklízely. V 18,10 obě odešly a vynesly odpad a prádlo. Vzápětí odjíždělo od domu auto.
OTÁZKA: KDO pronajímá tento byt podivným cizincům. Není to poprvé, ale tentokrát to bylo velmi nápadné.

Zdraví J. Boučková

Žádné komentáře:

Okomentovat